• ugur ozkan 94
    Kayitli Üye




    Kayıt: 30-01-2009
    Yaş: 25
    Mesajlar: 196
    Takımı: Denizlispor
    • Arkadaşlar Kendim Şu Anda kitserversız 2011-2012 Option File Yaptım. Yama Çok Geniş Kapsamlı Değil Ama Şu An Burada Oynanacak Güzel Bir 2011/2012 Yaması Yok. 1 Şubat 2012'ye Kadar Gerçekleşen Transferler Eklendi.

      Peki Yamada Neler Var?


      KULÜP TAKIMLARI

      - La Liga (Barcelona, Real Madrid, Atletico Madrid, Sevilla, Valencia, Villareal, Malaga Takımları Güncel)

      - Serie A (Milan, Inter, Juventus, Roma, Lazio, Napoli Takımları Güncel)

      - Premier Lig (Chelsea, Manchester United, Arsenal, Liverpool, M.City, Tottenheam, Everton Takımları Güncel)

      - Ligue 1 (Lille, Marseille, O.Lyon, PSG Takımları Güncel)

      - Diğer Ligler 1 (CSKA Moskova, Porto, Zenit, Denizlispor, Shaktar Donetsk, Benfica, Anzhi Takımları Güncel)

      - Diğer Ligler 2 (B.Munih, B.Dortmund, Werder Bremen, Schalke 04, Leverkusen Takımları Güncel)

      - Diğer Ligler 3 (Spor Toto Süper Lig 2011/2012 Takımları Güncel)


      ÜLKE TAKIMLARI

      2010 Dünya Kupasına Katılan Ülkelerin, Türkiyenin, Belçikanın Kadroları Güncellenmiştir.

      NOT: Cezayir, K.Kore, Honduras ve Y.Zelanda Oyunda Olmadıkları İçin Güncellenememiştir.


      Oyun İçi Resimler



      Link: http://www.speedyshare.com/file/dtdWA/pes6-by-ugur-ozkan94-11-12-ara-opt-file.rar

      Alternatif Link: http://www.dosyasitesi.com/download.php?file=4336b00b965d0c67d5d7da6f54755cb1

      Yama Sona Ermiştir.
      ________________________
      FORZA DENİZLİSPOR

      ant(i)stanbul

      PES6 4EVER
  • Reklam
  •  
  • CerberusQ7
    Kayitli Üye




    Kayıt: 18-01-2011
    Yaş: 24
    Mesajlar: 1945
    Takımı: Beşiktaş JK
    • Teşekkürler ama Hamit altıntop benzememiş
      ________________________
      ŞEREF'tir Bu Yolda Senle Yürümek ~ çArşı

      Besiktas, we came here to die with you
  • Lezorath
    Kayitli Üye




    Kayıt: 28-07-2010
    Yaş: 23
    Mesajlar: 1509
    Takımı: Fenerbahçe SK
    • Yani bakınca bu kim dedim
      ________________________
      Kalbim Çarpar İçin İçin,Nasıl Bir Aşk Bu Bu Ne Biçim?
      Hep Destek Tam Destek,Benim İşim.
      Fenerbahçe'm Her Şey SENİN İÇİN!


      Facebook Adresim.
  • semih_skopje
    Kayitli Üye




    Kayıt: 11-05-2008
    Yaş: 30
    Mesajlar: 29
    Takımı: Galatasaray AŞ
    • Birader ben yamayı yüklediğimde resimdeki gibi çıkmıyo ...
      saçma sapan takım amblemleri, yanlış isimler vb.
      milleti kandırmadan söyle bari FAKE bi yama olduğunu..
      ________________________
      . . .: : : GALATASARAY : : :. . .
  • ugur ozkan 94
    Kayitli Üye




    Kayıt: 30-01-2009
    Yaş: 25
    Mesajlar: 196
    Takımı: Denizlispor
    • Bir dahaki güncellememde hamitin face'ini ayarlarım. cidden alakası yok. ama ben face'le pek ugrasmıom ondan oluyo.
      ________________________
      FORZA DENİZLİSPOR

      ant(i)stanbul

      PES6 4EVER
  • yenilmezzz
    Kayitli Üye


    Kayıt: 20-09-2009
    Yaş: 28
    Mesajlar: 1
    Takımı: Galatasaray AŞ
    • uğur çok teşekkürler kardeşim fakat semih haklı takımın amblemleri filan hepsi birbirine girmiş fotolardakiyle alakası yok yanlış dosyayı mı upload ettin acaba ?
  • semih_skopje
    Kayitli Üye




    Kayıt: 11-05-2008
    Yaş: 30
    Mesajlar: 29
    Takımı: Galatasaray AŞ
    • yenilmezzz tarafından gönderilen mesaj
      uğur çok teşekkürler kardeşim fakat semih haklı takımın amblemleri filan hepsi birbirine girmiş fotolardakiyle alakası yok yanlış dosyayı mı upload ettin acaba ?


      Yamayı yapan arkadaş
      Gördün mü birader ben yamayı yanlış yüklemiyormuşum demek ki, ama arkadaş haklı galiba belki yanlış dosyayı yükledin, kontrol edip bi baksan.
      ________________________
      . . .: : : GALATASARAY : : :. . .
  • hakkar
    Kayitli Üye




    Kayıt: 24-06-2011
    Yaş: 20
    Mesajlar: 28
    Takımı: Balıkesirspor
  • Reklam
  •  
  • CerberusQ7
    Kayitli Üye




    Kayıt: 18-01-2011
    Yaş: 24
    Mesajlar: 1945
    Takımı: Beşiktaş JK


ANA SAYFA - FIFA - PES-WE - FM-CM - LİG - SPOR - DOSYALAR - FORUM - GALERİ - YARDIM >

Copyright ©2001-2020 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net

Barındırma: hosting