• Pentagram_15
    Kapali Hesap


    Kayıt: 08-09-2002
    Yaş: 13
    Mesajlar: 2783
      •  (07 Eylül 2005 Çarşamba, 16:48)
      • Alıntı Yaparak Cevapla 
    • Yama hepsini düzeltiyor arkadaşlar.
  • Reklam
  •  
  • denizlampard
    Kayitli Üye




    Kayıt: 31-03-2005
    Yaş: 35
    Mesajlar: 225
    Takımı: Fenerbahçe SK
      •  (08 Eylül 2005 Perşembe, 06:28)
      • Alıntı Yaparak Cevapla 
    • yama almanya milli takımına seçilen adamlarıda düzeltiyomu??bi ballack bi podolski yi hiç bi zaman almanya milli takımında göremedim..almanya milli takımı herzaman transfer edilemeyen oyunculardan kurulu..
      ________________________
      http://tr1.monstersgame.net/?ac=vid&vid=20013651

      bi tıkla vampirliğe davet..sizide aramızda görelim..
  • oSa
    Kayitli Üye




    Kayıt: 14-01-2005
    Yaş: 37
    Mesajlar: 1025
      •  (08 Eylül 2005 Perşembe, 14:14)
      • Alıntı Yaparak Cevapla 
    • Valla ben Almanya milli takımı teknik direktörü olarak geldiğim gibi Oliver Kahn' ı ve Asamoah' ı kadro dışı bırakıp, Podolski' yi çağırmıştım. Yani bu isimlerin hepsi yamada var Zaten küçük bir dosya, deneyip kendiniz görün.
      ________________________
      oSa | DiZi-tV
  • denizlampard
    Kayitli Üye




    Kayıt: 31-03-2005
    Yaş: 35
    Mesajlar: 225
    Takımı: Fenerbahçe SK
      •  (08 Eylül 2005 Perşembe, 20:05)
      • Alıntı Yaparak Cevapla 
    • tmmdır süper oldu çok saol..
      ________________________
      http://tr1.monstersgame.net/?ac=vid&vid=20013651

      bi tıkla vampirliğe davet..sizide aramızda görelim..
  • asparuh
    Kayitli Üye


    Kayıt: 13-11-2004
    Yaş: 42
    Mesajlar: 22
    Takımı: NK Čelik
    • almanya böyle oyunları istemediği için dava açmış böyle tür oyunlara onun için pes olsun fm olsun lisans olmadıqı için böyle oluyo


ANA SAYFA - FIFA - PES-WE - FM-CM - LİG - SPOR - DOSYALAR - FORUM - GALERİ - YARDIM >

Copyright ©2001-2020 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net

Barındırma: hosting