• Eyvallah
    Kayitli Üye




    Kayıt: 16-03-2006
    Yaş: 34
    Mesajlar: 77
    • evet arkadaşlar 3.5 senelik hayat bilgisi dönemi yarın akşam final bölümü ile sona eriyor eee artık zamanı gelmişti bence sıkmaya başlamıştı artık ama ne yalan söyliyim güzel bir diziydi her güzel şeyin bir sonu vardır derler bu dizide her güzel şey gibi bitiyor hayırlısı olsun ne diyelim........
  • Reklam
  •  
  • Shevchenko
    Kayitli Üye




    Kayıt: 11-05-2003
    Yaş: 29
    Mesajlar: 5727
    • bence bu sene cıkmaması lazımdı, gecen sene bitirmeleri lazımdı bu sene 1-2 bölüm izledim, bu senede izledigim bölümleride pek begenmedim acıkcası..

      Son güncelleme 15.06.2006, 20:51 tarihinde Shevchenko tarafından yapıldı.

      ________________________
      Milan campione !
      forza Milan il Milan olè..
      Forza Milan !
      vinci per noi !
      forza Milan la Sud è con te !
      ale..ale...ale..ale...
      forza Milan...ale..ale...
  • KocumVolkan
    Kapali Hesap




    Kayıt: 28-10-2005
    Yaş: 26
    Mesajlar: 778
    • ya ilk 2 senesinde izlemiştim ama artık son senede bayagı saçmalıklar oluyordu nerdeyse her bölümde bir kişi hastenede yyatıo aglıyan sızlıyan o onu dövüo bu bunu dövüo vs. valla ii olmuş bitirmeleri
      ________________________
      Bir Sevdadır Samsunspor... SAMSUNSPORUM BENİM BİRİCİK SEFGİLİM SÖLE SENDEN BAŞKA KİMİN VAR BENİM ALAYINA İSYAN İNADINA SAMSUNSPOR ULAN
  • Venom
    Kapali Hesap




    Kayıt: 26-08-2003
    Yaş: 29
    Mesajlar: 15677
    • Bu sene zar zor ayakta durduğu kanısındayım. Bitmesi gerekiyordu ve doğru olanı yaptılar. Brezilya dizileri gibi yıllarca uzatmanın ne manası var?
  • JoEtRi_mSMlv
    Kayitli Üye


    Kayıt: 04-04-2006
    Yaş: 29
    Mesajlar: 87
    • Eskiden izliyodum hayat bilgisini.İzlerken bile çok salak bi dizi olduğunu düşünüydoum.İyi olmuş bitirmeleri,keşke hiç başlamasaydı.
  • OzGE_
    Kayitli Üye




    Kayıt: 08-06-2006
    Yaş: 29
    Mesajlar: 106
    • bitmesi iyi oldu,saçmalaya saçmalaya mahvetmişlerdi zaten.
      ________________________
      Tatil Sebebiyle Forumda 1-2 Ay Yokum..Bye..!
  • Passenger
    Özel Üye




    Kayıt: 09-01-2006
    Yaş: 28
    Mesajlar: 12704
    Takımı: Fenerbahçe SK
    • bencede sonnda btrmelri ii oldu.o kopil,ortega olayı bittikten sonra bir iki bölüm izledm we hayat bilgisinn bittiğini anladm we izlemdm bida..nese ilk 2 sezon iidi ama.güsel bi dizi olarak hatrlcam..
      ________________________
      Finsternis
      Karanlık, ne yutan, ne yutulandır.
      Ne de korkunun izdüşümüdür.
      Huzuru içinde barındırır ve dengesini sessizlikte kurar.
      Karanlıktan korkmak,
      Onu bilmemekten ileri gelir.
      Karanlık ne ışıktan korkar ne de kendi varlığından..
  • UnderKoreSh
    Kapali Hesap


    Kayıt: 11-06-2006
    Yaş: 28
    Mesajlar: 51
    • İlk sezonu izledim 2. sezon 10 böölüm izledim son bölümde bir şey dikkatimi çekti şimdi müdüre kağıt geliyo müdür okuyo öğrencilere(bizim müdür de okusa keşke)!
      ________________________
      SoccerCenter.Net
  • Reklam
  •  
  • cracks
    Kayitli Üye




    Kayıt: 12-07-2004
    Yaş: 29
    Mesajlar: 10043
    Takımı: Galatasaray AŞ
    • saçmasapan bi diziydi.gazetelerde eleştirilerini okumaktan sıkıldım artık.3 sene boyunca yatmıuş bi ton çocuk öss'ye giriolar ve istanbulu kazanıyorlar.bukadar saçmasapan bişe düşünün artık.kurtuluorus en sonunda..
      ________________________
      cRackSszZz.. // auToeXeC b00t3r
  • Shevchenko
    Kayitli Üye




    Kayıt: 11-05-2003
    Yaş: 29
    Mesajlar: 5727
    • harbi ha o ortega mıdır nedir adam bi test bile cözmeden gitti hukuku kazandı..neyse dün bitti galiba finaldi cünkü..
      ________________________
      Milan campione !
      forza Milan il Milan olè..
      Forza Milan !
      vinci per noi !
      forza Milan la Sud è con te !
      ale..ale...ale..ale...
      forza Milan...ale..ale...


ANA SAYFA - FIFA - PES-WE - FM-CM - LİG - SPOR - DOSYALAR - FORUM - GALERİ - YARDIM >

Copyright ©2001-2019 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net

Barındırma: hosting