• Giray553
    Kayitli Üye


    Kayıt: 05-09-2007
    Yaş: 30
    Mesajlar: 208
    Takımı: Fenerbahçe SK
    • Tartışma bölümünde bazı arkadaşlar sağ analog tuşunun çalışmadığını söylemiş herhangi bir öneri yada çözüm başlığı görmediğim için bu başlığı açıyorum umarım aynısı yoktur.

      Regedit'i açıyoruz ve

      HKEY_CURRENT_USER ->

      System->

      CurrentControlS et->

      Control->

      MediaProperties ->

      PrivateProperties->

      Joystick->

      OEM

      "OEMName"i açıp içeriğini Speed Link SL-6560 olarak değiştiriyoruz..

      Eğer sorununuz hallolmadıysa bi alttaki mesaja bakın:)
  • Reklam
  •  
  • Giray553
    Kayitli Üye


    Kayıt: 05-09-2007
    Yaş: 30
    Mesajlar: 208
    Takımı: Fenerbahçe SK
    • Bugün bir arkadaşımın Joystick'indede aynı sorun vardı düzeltmeye çalıştım başta olmadı sebebi ise arkadaşın binbir çeşit joystick takmasıydı sizinde bu yöntemi uygulayıpta olmaması gibi bi durum söz konusu olursa demekki kullandığınız Joystick'e dediğimi uygulayamamışsınız demektir.Bu durumda resimde görüldüğü gibi bütün Joysticklere aynı yöntemi uygulamanız gerek eğer OEMName isimli bir dize değeri yoksa sağ tıklayıp Yeni-->Dize Değeri oluşturup ismini OEMName yapıp içeriğini Speed Link SL-6560 olarak değiştirmelisiniz..

  • SERPICO
    Kayitli Üye


    Kayıt: 15-10-2003
    Yaş: 41
    Mesajlar: 10
    Takımı: Galatasaray AŞ
    • evet sağ analog işe yaradı teşekkürler.. fakat bunu yaptığımda LT RT gamepad de üstteki tuşlar iken LT RT aşağıdaki tuşlar oluverdi. Bilmiyorum direk bununla mı alakalı ama normalde LT RT gamepadin üstteki tuşları olması gerekmiyor mu?
  • Hqmi
    Yama Yapimcisi




    Kayıt: 06-01-2007
    Yaş: 26
    Mesajlar: 12655
    Takımı: Trabzonspor
    • SERPICO tarafından gönderilen mesaj
      evet sağ analog işe yaradı teşekkürler.. fakat bunu yaptığımda LT RT gamepad de üstteki tuşlar iken LT RT aşağıdaki tuşlar oluverdi. Bilmiyorum direk bununla mı alakalı ama normalde LT RT gamepadin üstteki tuşları olması gerekmiyor mu?

      Bunu oyun içindeki kontrollerden değiştirebilirsiniz.

      Ben denedim oldu sağolasın.
      ________________________
      EA FIFA Online Nick: Hqmi61

      ---
  • rapboyz
    Kayitli Üye




    Kayıt: 25-06-2007
    Yaş: 32
    Mesajlar: 389
    Takımı: Platinum Stars
    • sağol dostum sağ analog çalıştı sayende fakat şimdide sağ analog ters yönde hareket ediyor
      ________________________

      BEN... müslüman mahallesinde salyangoz satan adam,
      Vejeteryan mahallesindeki kasap,
      Zenci mahhalesindeki solaryumcuyum!!!


      LockerZ davetiyesi almak isteyen Mail adreslerini Pm olarak atsınlar
  • Giray553
    Kayitli Üye


    Kayıt: 05-09-2007
    Yaş: 30
    Mesajlar: 208
    Takımı: Fenerbahçe SK
    • rapboyz tarafından gönderilen mesaj
      sağol dostum sağ analog çalıştı sayende fakat şimdide sağ analog ters yönde hareket ediyor


      böyle bi sorunla karşılaşmadım cihazda sıkıntı olabilir mi? diğer oyunlarda normal fifada bu şekildeyse şunu deneyebilirsin: speedlink yerine Saitek P2900 USB Pad yazmayı dene
  • erdoo93
    Kayitli Üye


    Kayıt: 02-09-2007
    Yaş: 27
    Mesajlar: 3
    Takımı: Trabzonspor
  • erdoo93
    Kayitli Üye


    Kayıt: 02-09-2007
    Yaş: 27
    Mesajlar: 3
    Takımı: Trabzonspor
    • Giray553 tarafından gönderilen mesaj
      Bugün bir arkadaşımın Joystick'indede aynı sorun vardı düzeltmeye çalıştım başta olmadı sebebi ise arkadaşın binbir çeşit joystick takmasıydı sizinde bu yöntemi uygulayıpta olmaması gibi bi durum söz konusu olursa demekki kullandığınız Joystick'e dediğimi uygulayamamışsınız demektir.Bu durumda resimde görüldüğü gibi bütün Joysticklere aynı yöntemi uygulamanız gerek eğer OEMName isimli bir dize değeri yoksa sağ tıklayıp Yeni-->Dize Değeri oluşturup ismini OEMName yapıp içeriğini Speed Link SL-6560 olarak değiştirmelisiniz..



      mesela resmde veriler var orda Speed Link SL-6560 yazıyo...ama bnde öle yazmıyo PLAYSTATION(R)3 Controller yazıyo bnde yine ismini sizin dediğnz gibimi değştiricem...??? YARDIM..
  • Reklam
  •  


ANA SAYFA - FIFA - PES-WE - FM-CM - LİG - SPOR - DOSYALAR - FORUM - GALERİ - YARDIM >

Copyright ©2001-2021 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net

Barındırma: hosting