• diroix
    Kayitli Üye


    Kayıt: 09-11-2004
    Yaş: 33
    Mesajlar: 84
    • arkadaşlar bu oyunu tüm CM severlerin beğeneceğini düşünüyorum benim gibi ..Oyunda 500.000'den fazla kayıtlı kullanıcı var..Oyun gerçek zamana göre ilerliyor..Pazar günleri saat 16.00'da TR ligi maçları başlıyor ve 90 dakka sürüyor..Maçları CM oynarmış gibi çıkan yazılarla takip ediyoruz..Stadyum büyütme,Ekonomi,Transfer....Kısacası güzel bi menajerlik oyunu..Takım almanız 5-6 gün sürüyor..İserseniz bi göz atın.
      www.hattrick.org
  • Reklam
  •  
  • scuf
    Kayitli Üye


    Kayıt: 13-09-2006
    Yaş: 30
    Mesajlar: 47
    Takımı: Fenerbahçe SK
    • evt bende oynuyorum fakat görsel açıdan o kadar zevk vermiyo bide maçlar haftada 1 kez oynanıyo trophymanager oynuyorum yeni tanıştım siteyle hatrickten daha güzel geldi ayrıca hafta 3 lig 2 hazırlık 1 de kupa maçı yani 6 gün maç yapma şansın var hatrickte olan diğer bütün özelliklerde cabası oynayan arkadaşlar varsa dostluk maçı edlir ..

      http://www.trophymanager.com/index.php?ref=172548
  • Canerati10
    Kayitli Üye




    Kayıt: 28-02-2004
    Yaş: 37
    Mesajlar: 1218
    Takımı: Bursaspor
    • sanırım hattrick pek bi yankı uyandırmamış bu forumda.ben de bir hattrick oyuncusuyum.
      ________________________
      Menajerlik ciddi iştir...
      Football is not only a game...


ANA SAYFA - FIFA - PES-WE - FM-CM - LİG - SPOR - DOSYALAR - FORUM - GALERİ - YARDIM >

Copyright ©2001-2020 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net

Barındırma: hosting