Bizim, yalnızca geniş surette Xbox 360 'da evrim futbolu 6 öncesi ve PS2 , fakat hatta futbol simülasyonunun babasıyla kurşun bir röportaj oynayabildiğimiz Dublin 'de ki çııÖÖçşıÜüWith PES Avrupalı şampiyonluk: Shingo “Seabass” Takatsuka. Japon top fiziğinin efendisi, PlayStation 3 'e Alman ligi kayıbına kendi ve gelecek özelliği ekspresle gönderdi.
4Players: Evrim futbolu 6 öncesi 'de ki Erstmal kutlamalar! Dublin 'de ki tüm gazeteciler, Konaminin, tekrar heybetliler biri yaptığı daha fazla birazla oynayanı birleştiren buraya kendidir. Siz, basınç her bir yıl bu sıçrayış yaratmak içine sahip olmak için nasıl ilgilenirsiniz?
Seabass: Evet , basınç, çok büyük her bir yıldır. Fakat o, biz geçen yılın, tamamiyle daha iyi bir oyunu teslim etmek zorunda olduğumuz basınç değildir. O mümkün gibi, taraftarların yeni beklentilerini yerine getirmek için oldukça bile basınçtır. Biz, en uzak dertle geri besleme peki toplarız ve gerçekçi futbol yeni bir istekle her bir yılı yakmak için isteriz.
4Players: Rağmen biz, , Alman oyuncusu kalıntıları için bir tat ilham veren : Lig, kaçırıyor.
PES4 'te ve uydurma dernek adlarıyla PES5 bir Alman lig, vardı ve mayolar ,, şimdi yalnızca FC Bavaria Münih Seabasstır: Evet , son dakika haklarındaki biz, güya çekildi.
4Players: DFL, hatta benzerini yapılmış bir ligden men etti. Taraftarlar, doğal bir biçimde ekşidir. Siz, ne bu kesicinin hakkında düşünürsünüz?
Seabass: Biz, rahatsız ediliriz hatta çok , bütün takımı, doğru olarak ekşidir. Biz, değerler ve Alman mürettebatları için istatistiği diğer taraftan zaten hazırlamıştık. Zaten bunlar lisans problemleri, tüm iş boş yere olan gerçek için temin eder. Bütün takımı, doğru olarak ekşidir. Biz, gelecek yılda bununla beraber herşeyi bu bulunmayışı önlemek için ayarlayacağız.
4Players: Aslında Xbox 360 'a ilişkin eleştirinin bir noktası, yalnızca var: Solunmuş pencere, kör eder. Biz, seyirciler ve Stadiondrumherumun, düzelden sonraki kuşağa sebep olmadığı hayal kırıklığına uğramış bir şeydik. O ağılı niçin yaptı? Ve kendi, bu zayıf nokta bilinçlinin Konami'sidir?
Seabass: Evet , biz, bu zayıflığın etrafında biliriz. Ve biz, taraftar penceresiylenin, Xbox 360 'da kör ettiğini söyleyen hatta sahiden içerik değiliz. Biz, gelecek yıl için geliştirmek için zaten hakkındayız. Orada bazı, yapacak.
4Players: Almanlar, tamamen iyi bir WM oynadı. Ve takım, , esasen daha fazla ve daha fazla canlandırıyor olan PES6 'da kendiyle başka şekilde aktif şekilde oynar. Siz, başarının mürettebat görünürdesinin değerleri geliştirdiniz mi?
Seabass: Evet! Biz, pek çok değerleri uydurduk. Ben, Alman mürettebadı tarafından basitçe çok yapıldım. Japonya 'da ki WM 'la , onların, doğru olarak iyi olduğu onların, lütfen henüz çok iyi beni yaptıkları fakat bu yıldaki. Ben, Almanlar 'ın programlaması o yüzden şahsen yönetimi üstlendim.
4Players: Michael Ballacğın, “Kruger” oynadığı gerçeği yanlış anlayan böyle biz değildir. . Açıkça daha fazla ve ikinci sıradan daha fazla, kuvvetle etkili bir şekilde havalanır?
Seabass: O bir rerhberlik oyuncusu daha fazla göze çarpan gibi, doğrudur , Michael Ballack, şimdi.
4Players: Kişisel takımı güçleriyle, nasıldır? O, mürettebatların taktik mart yönünün, tanınmış vb. olmak olduğunu düzeltilir mi. Temel işletme tavırı şularında, oyun stili daha fazlanın şimdi açıkça farkına varır? Biz, şimdiye kadar tüm takımlar bu yüzden inceleyebildik.
Seabass: Doğru olarak. Brezilya ve FC Barcelona hızlı ilan örneğin çok saldırgan takımlar tasarladığı gibi- Kim, onların, oldukça merkez tarafından yolu aradıkları standart tavırlarla o ,le oynar. Almanya, bununla beraber topalın üzerinde kanat oyunu içini tasarlandı. Biz, PES7 daha açık için bu sistemi sıraya koymak hala isteriz.
4Players: Kişisel arasında orada bir anlaşmazlık ve takım güçleri, yok mu?
Seabass: O, meydan okumadır. Biz teklif, hala daha fazla kişisel değerlerinde sonraki masraflar için ve istatistik tarafını tutarız. Bizim, kuvvetle takımlar hala daha fazla ruhunu istediğimiz diğeri yanında. Başkasına benzemeyiş arasında denge ve ortak, güçlüktür.
4Players: Eğer bir PS2 ve 360-Fassung, karşılaştırır: Canlılıklar, 1 basitçe yönetimi üstlenildi mi: 1 veya, avudan Microsoft 'un 'u için ilâve eden ve/veyanı arıttı?
Seabass: PS2 'de 'in, 4000 arasında bizi ve 5000 canlılıkları var. Eğer biz tamamen tekrar Xbox 360 için bütünüyle bunu sıraya koyarsak biz yalnız, onun için üç yıla ikiyi kullandık- Biz, temel tahta parçası böyle yönetimi üstlendik. Fakat biz, 360 hatta Xbox için tamamen yeni hareketleri doğal bir biçimde tamamladık.
4Players: Hangisi örneğin?
Seabass: Örneğin topun erken kazancı veya ateşleme hareketi. Her ikisi, Xbox 360 için arıdıldı ve Bu yüzden, gören olmak için PS2 'de değildir. Bize ek olarakim, yalnızca Xbox 360 'da tamamen mobil bir . Hatta çok el hareketleri ve doğal Mimik, tekrar; Şunlar, şiddetli için ilk zaman için veya şen yüz deyimleri avudan Microsoft 'un 'u 'nda sağlar.
4Players: Birisinin, Xbox 360 'da PS2-Fassung'a sahip olan fonksiyon ,ı düzenliyor olan niçin dolusu yok?
Seabass: Biz, gerçeğe sonuç çıkaran zaman için sınırlı buraya basitçe oluruz. PS2 'nin düzenleme fonksiyonu birisi her bir detayı değiştirebildiğinden beri, çok kompleks ,dir. Ve Xbox 360 çok yeni diyagram için orada biz, kullanırız , dolu düzenleme boyudu için oniki aya biz hala hiç olmazsa altı, kullanılmışa sahip olacaktık. Fakat ben, Xbox 360 herşeyde zaten o sonraki PES teklife şimdi aynı şekilde söz veririm.
4Players: Şimdiye kadar birisi, bire karşı Xbox yalnızca olanda çevrim içiyle oynayabildi. O, çevrim içi turnuvaları hatta Xbox için olanlarda yaşamak için verecek mi?
Seabass: Hayır , o zamanın için, yeteri kadar ne yazıkki hatta değildi. Bizim, bu çevrim içi mod karşı PES5'i programlayan tamamen tekrar zatenemiz vardı. Bütün, PS2 'nin çevrim içi moduyla hiçbir şey daha fazlayı şimdi yapmasa da olur. Avantaj, oyun şimdi internet bir daha iyide olduğu.
4Players: Siz Coverfigur gibi, Santa Cruz için niçin karar verdiniz?
Seabass: Onun, çok sebebi var. Wolfgang Ebert, diğer taraftan O gibiler.( Gülmeler) Diğer taraftan oyuncu aramasıyla hatta çok alternatif, yoktu- Hemin, tatil yapan FC Bavaria 'nın diğer profesyonelleri vardı ve başarılmış olmamak için kararın sıcak evresindeydi veya onun, zaten farklı sözleşmeleri vardı. O, Katz gibi ve bir fare oyunuydu.
4Players: Onbir 11 siz uzak kazanma gelişmesiyle olduğunuz gibi PlayStation 3 için?
Seabass: Biz, neredeyse bitiriliriz. Özellik. Özellik.
4Players: John Carmack, PlayStation Xbox 360danın, güçlükle programlanmış 3 daha fazla olmak olduğunu söyledi. Hangisi tecrübeler, sizi yaptı?
Seabass: Ben, o kabul ederim. Birisi PS3 'e den, Xbox 360 'a bir PC oyun daha fazlayı kolayca transfer edebilir. Bununla beraber birisi, o tecrübeli PS2-Entwickler gibinin, bizim için daha uzun çok ağır olduğunu unutmayabilir. Ve ben, eğer tüm bu tecrübe elde edebilseydi olduğunu düşünürüm. , iki yıl, kendi ,ı tekrar anlatacak
4Players: O, hatta Wii için evrim futboluna öncesinin bir versiyonunu verecek mi?
Seabass: Biz, her iki ne de hayırı söylemeyiz. Fakat, bizim, onu düşündüğümüz güvenli siz olabilir.( Gülmeler) 4Players: Röportaj için size teşekkür edin.
Simka bu kadarını yaptı:D