• hackerbomb
    Kayitli Üye




    Kayıt: 12-08-2007
    Yaş: 29
    Mesajlar: 89
    Takımı: Hamburger SV
    • Arkadaşlar Fifayı oynarken maçlarda 1,2 bazen 3,4 kere takılmalar oluyor.Sizce sebebi ne olabilir ? Disk'te mi problem var. Fifa'dan kaynaklanan bir problem mi var. yoksa PS3'ten mi kaynaklanan bir problem var.Yardım ederseniz sevinirim.
      ________________________
      TÜRKİYEDİR GALATASARAY[/b]
  • Reklam
  •  
  • EneSaGoPa
    Kayitli Üye




    Kayıt: 24-06-2007
    Yaş: 26
    Mesajlar: 506
    Takımı: Trabzonspor
    • Muhtemelen Cd den kaynaklanıyodur çünkü PS3 ler öyle basit sorunlar yapmıyo artık.
      ________________________
      ~~#^●●รαզօρa●●^#~~
  • silentfurious
    Kayitli Üye




    Kayıt: 08-02-2006
    Yaş: 32
    Mesajlar: 39
    Takımı: Beşiktaş JK
    • bende de var aynı sorun...
  • D.Beckham.7
    Turnuva Yetkilisi




    Kayıt: 11-06-2009
    Yaş: 36
    Mesajlar: 171
    Takımı: UC Sampdoria
    • Bende de var aynı sorun oyundan heralde fifa 2010 dada oluyordu
      ________________________
      IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
      IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
      IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
      IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
      IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
      IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
  • Mustang.Q7_
    Kayitli Üye




    Kayıt: 18-02-2008
    Yaş: 24
    Mesajlar: 2416
    Takımı: Beşiktaş JK
    • Bende yok böyle bir sorun. Sadece ilk oynayışımda 4 saat sonra dondu kaldı.
      ________________________
      ...................................çArşı
      .............................Beşiktaş JK
      ....................................C7
  • Tamerjik
    Kayitli Üye




    Kayıt: 23-07-2008
    Yaş: 31
    Mesajlar: 128
    Takımı: Galatasaray AŞ
    • Arkadaşlar sorun ps3 slimlerde.EA Fifa 10'a Update ile çözüm getirmisti takılmalara.Umuyoruzki Fifa 11dede update cıkarıp sorunu cözerler..sorun tüm ps3 slimlerde var bende dahilim buna EA Sports'un forumunda 15 16 sayfalık topic var.
      ________________________
      Fifa 12
      PSN ID : TamerAsker
  • hackerbomb
    Kayitli Üye




    Kayıt: 12-08-2007
    Yaş: 29
    Mesajlar: 89
    Takımı: Hamburger SV
    • teşekkürler beyler.
      ________________________
      TÜRKİYEDİR GALATASARAY[/b]
  • silentfurious
    Kayitli Üye




    Kayıt: 08-02-2006
    Yaş: 32
    Mesajlar: 39
    Takımı: Beşiktaş JK
    • bilgisayar için bir yama çıkartılar. Anladığım kadarıyla Kasım ortası PS3 içiinde yama yayınlanacak
  • Reklam
  •  
  • Tamerjik
    Kayitli Üye




    Kayıt: 23-07-2008
    Yaş: 31
    Mesajlar: 128
    Takımı: Galatasaray AŞ
    • Arkadaşlar dün saat 14 civarlarında 1.02 yamasını yükledim EA nın ps3 icin cıkardıgı fakat takılma sorunu düzelmedi hala dewam ediyor.bu sorun makinemden kaynaklandıgını sanmıyorum çünkü tüm ps3 slimlerde var.
      ________________________
      Fifa 12
      PSN ID : TamerAsker
  • Burakreis
    Kayitli Üye




    Kayıt: 29-07-2003
    Yaş: 30
    Mesajlar: 740
    Takımı: Galatasaray AŞ
    • Arkadaşım biraz geç bi yanıt olcak ama oyunda donma sorunu bendede vardı ve malesef sorun blu-ray gözünde. Oyunda donma ile başlar sonra zamanla oyunu geç görmeye sonrada hiç görmemeye başlar.Format atıp geçici bi çözüm bulabilrsin ama oda PSyi kapatıp açtığında tekrar eski haline dönecektir. Benden tavsiye yaptırmandır en kısa zamanda.Garantisi varsada göndermeni tavsiye etmem çünkü 1 ayda anca gider gelir ve bir arkadaşım garantiye göndermişti ve sonrada brick hatası denilen hatanın başlangıcıyla döndü makina. Tekrar Sony ye götürdüğünde bu normal bir hata hatta hata bile değil dediler ama şuanda makina perte çıktı.Yani bir 120-130 TL vererek bu sorundan kurtulmanı tavsiye ederimki şuanda benim makinada göz sorunu var ve 4 yıl içinde ikinci sorunu aynı nedenden. Zaten 2011 yılı içinde PS4ün çıkıcağınıda bildiğimizden son bir kez masraf etmekte yarar vardır dimi?


ANA SAYFA - FIFA - PES-WE - FM-CM - LİG - SPOR - DOSYALAR - FORUM - GALERİ - YARDIM >

Copyright ©2001-2020 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net

Barındırma: hosting