• CHAOSCU123
    Kayitli Üye


    Kayıt: 23-04-2006
    Yaş: 41
    Mesajlar: 5
    • arkadaşlar ne zamandır sitey egirmiyorum rarların şifresi neydi yahu
  • Reklam
  •  
  • CHAOSCU123
    Kayitli Üye


    Kayıt: 23-04-2006
    Yaş: 41
    Mesajlar: 5
    • FİFA 08 3 büyükler için olan şifreyi soruyorum yokmu yardın edeen
  • kurdt
    Kayitli Üye




    Kayıt: 04-12-2006
    Yaş: 27
    Mesajlar: 4185
    Takımı: Galatasaray AŞ
    • soccercenter.net dir büyük ihtimalle;)
      ________________________
      .
      .
      .
      .
      .
      batuhanry
  • CHAOSCU123
    Kayitli Üye


    Kayıt: 23-04-2006
    Yaş: 41
    Mesajlar: 5
    • maalesef değil arkdaşlar bi e atın eskiden hepsi aynı oluyordu bunlar
  • SkyJacker.
    Kayitli Üye




    Kayıt: 24-12-2005
    Yaş: 28
    Mesajlar: 309
    Takımı: Fenerbahçe SK
    • Alıntı:
      Orjinal Mesajı Yazan: CHAOSCU123
      maalesef değil arkdaşlar bi e atın eskiden hepsi aynı oluyordu bunlar


      http://www.soccercenter.net bunu dene

      ya da www.soccercenter.net

      Son güncelleme 20.09.2007, 10:25 tarihinde David Villa Sánchez tarafından yapıldı.

      ________________________
      Her şey dün gibi inan gelir geçer , bilemezsek kıymeti hayat bizi içer ..
  • blueworms
    Kayitli Üye


    Kayıt: 06-02-2008
    Yaş: 35
    Mesajlar: 1
    • ya arkadaslar ben yenıyım de onlıne olarak menajerlik oynayamıyomuyuz burda eger oynuosak nasıl olacak acıl cevap
  • atif_bozdag
    Kayitli Üye


    Kayıt: 22-07-2008
    Yaş: 24
    Mesajlar: 12
    Takımı: Kayserispor
    • lütfen yardımcı olun fifa 08 ile ilgili hiç bir şey indiremiyorum hata veriyor
  • erhanerhanerhan
    Kayitli Üye




    Kayıt: 16-06-2007
    Yaş: 34
    Mesajlar: 470
    Takımı: FK Olimpik Sarajevo
    • Neyi indirmek isteyipde indiremediğinin linkini atarsan daha çabuk yardım edilir.
      Birde Hata çok geniş bir kavram ne hatası veriyor?
  • Reklam
  •  
  • ThEeNDD
    Kayitli Üye




    Kayıt: 25-08-2009
    Yaş: 23
    Mesajlar: 9
    Takımı: Beşiktaş JK
    • abi ya fifa 08 için BankAsya 1.lig yamasını dowloanda tıklıom bişey geliyo bank asya 1.lig yazıyo tıklıom fre user filan çıkıo nası indircem
      ________________________
      [COLOR=Red]G[COLOR=Black]a[COLOR=DarkGreen]M[COLOR=Blue]e
      [COLOR=Black]O[COLOR=Red]v[COLOR=SlateGray]E[COLOR=DarkGreen]r


ANA SAYFA - FIFA - PES-WE - FM-CM - LİG - SPOR - DOSYALAR - FORUM - GALERİ - YARDIM >

Copyright ©2001-2020 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net

Barındırma: hosting