• Misket Limonu Kolonyası
    Kayitli Üye




    Kayıt: 04-09-2008
    Yaş: 25
    Mesajlar: 616
    Takımı: TSG 1899 Hoffenheim
    • Fitness de yaklaşık 3 saat spor yaptım. Sadece kardiyolarda 500 e yakın Kcal yaktım. Verimliydi benim için. Fitness bittikten sonra ise 2 adet (1 light 1 normal) kutu yoğurt ve yumurta yedim. Buraya kadar sorun yok.

      Ondan bir saat sonra 9-10 tane hoşbeş (paket değil yanlış anlaşılmasın) yedim. Gece 1 gibi bir kase kısır yemiştim ama gece 2 buçukta falan uyudum.

      1-Yaptığım spor ve yaktığım kaloriler boşuna gitti mi ?
      2-Bu son yaptıklarımın zararları varsa neler ?
  • Reklam
  •  
  • HeDeoN
    Kayitli Üye




    Kayıt: 31-05-2008
    Yaş: 26
    Mesajlar: 2610
    Takımı: Beşiktaş JK
    • Pek gitti sayılmaz ama yinede 1,5 da kısır yemen ve saat 10 dan sonra bişeyler yemen iyi olmamış.Spor yapıyorsan yemekten sonra mutlaka meyve yemelisin başka bişeyler değil.Birde yemek yiyip yattıktan sonra o yemek tamamem vücutta yağ oluşturuyor.Dikkat etmelisin.
      ________________________
      Deron Williams 8
      Cristiano Ronaldo 7 & Real Madrid will love you until the end of my life
      K.J Huntelaar 25
      Miguel Veloso 4
      Mario Mandžukić 9
      David Beckham 23
      Edin Džeko 10
  • Highlander
    Kayitli Üye




    Kayıt: 25-08-2011
    Yaş: 26
    Mesajlar: 1446
    Takımı: Beşiktaş JK
    • Hocam yaşıt sayılırız ben de Muay Thai sporu ile uğraşıyorum antrenman yaklaşık 2 saat sürüyor. 1.5 Litre su içiyorum antrenmandan sonrada yarım kokoreç. Senin 3 saat antrenmanın seni çok yoracak bu yüzden su kaybı ve açlık yaşanacaktır senin yerinde olsam 3 değil de 1.5 saat antrenman yaparım pekte acıkmazsın.
      ________________________
      Beşiktaş | Manchester United
  • Misket Limonu Kolonyası
    Kayitli Üye




    Kayıt: 04-09-2008
    Yaş: 25
    Mesajlar: 616
    Takımı: TSG 1899 Hoffenheim
    • Yok program öyle de yararını görüyorum artı 1 ayda 1 cm boy attım. Beslenmeme dikkat etmem, yüzme, barfiks aletinde esneme işime yarıyor, vücudum şekillenmeye başlıyor. . Acıkma sorunum yok, kilom düştü, bu iyi zaten ben hem yağ eritmek hem de kas yapmak için fitness yapıyorum. .
  • Highlander
    Kayitli Üye




    Kayıt: 25-08-2011
    Yaş: 26
    Mesajlar: 1446
    Takımı: Beşiktaş JK
    • Yüzme, Cardio(Koşu vb.) şeyler yapıyorsan sıkıntı olmayacaktır ama Halter'e sakın geçme daha 20'ye kadar yolun var uzamak için.
      ________________________
      Beşiktaş | Manchester United
  • Reklam
  •  
  • adu
    Turnuva Yetkilisi




    Kayıt: 13-04-2006
    Yaş: 30
    Mesajlar: 13935
    Takımı: FC St Pauli
    • Diyet yapıyorsan ne olursa olsun gece 10'dan sonra yemek yememeye bak. Yemek saatlerinin arasında da acıkmaların oluyorsa eti form falan ye. Sporun yanına sağlıklı beslenmeyi eklersen çok kısa sürede kilo verirsin. Ağırlığa geçince yüzmeyi devam ettirebilirsen çok iyi olur senin için. Kardiyovasküler hareketle desteklemen lazım mutlaka ağırlık çalışmalarını.
      ________________________
      Zaten aşklar hep yalan dolan
      Sonu hep acı hüsran
      Bize her sevdadan geriye kalan
      Sadece GALATASARAY!


      is this love?
  • Misket Limonu Kolonyası
    Kayitli Üye




    Kayıt: 04-09-2008
    Yaş: 25
    Mesajlar: 616
    Takımı: TSG 1899 Hoffenheim
    • Teşekkür ederim de artık kilo verdim ve göbeğim sıkılaştı. Daha fazla kas çalışması yapıyorum ama 20 ye kadar 1.85 falan olur muyum ? Spor yaparsam. (Yüzme, birde barfiks aletinde esneme yapıyorum 6-7 kere 20 saniyelik ara ara, birde vücudum güçlenince barfiks yapsam boyumun uzamasına etki eder mi iyi bir şekilde) Zaten beslenmeme dikkat ediyorum süt falan düzenli içiyorum.


ANA SAYFA - FIFA - PES-WE - FM-CM - LİG - SPOR - DOSYALAR - FORUM - GALERİ - YARDIM >

Copyright ©2001-2020 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net

Barındırma: hosting