• sunshine84
    Kayitli Üye


    Kayıt: 13-10-2004
    Yaş: 36
    Mesajlar: 8
    Takımı: Fenerbahçe SK
    • Ya arkadaslar.... Lütfen biri bana yardım etsin.TSL'de master leaguede FB ile oynarken BJK macı gelince windowsa dönüyo. Kapanıyo oyun.. Deli olucam allah rızası için biri yardım etsin. Bu sorun yanlızca bende yok cogu arkadasta var...Bi cozum lutfennnnnnnnn...Tesekkurler
  • Reklam
  •  
  • saviola 654
    Kayitli Üye


    Kayıt: 15-10-2004
    Yaş: 31
    Mesajlar: 739
      •  (19 Şubat 2005 Cumartesi, 12:10)
      • Alıntı Yaparak Cevapla 
    • fbliler bjk den korkmuştur onun için başlatmıyo
  • gencfbdaywalker
    Kayitli Üye




    Kayıt: 14-07-2004
    Yaş: 31
    Mesajlar: 1910
    Takımı: Ascoli
      •  (19 Şubat 2005 Cumartesi, 12:15)
      • Alıntı Yaparak Cevapla 
    • Alıntı:
      Orjinal Mesajı Yazan: saviola 654
      fbliler bjk den korkmuştur onun için başlatmıyo


      çok komik yazacaksan doğru düzgün cevap yaz bilmiyorsanda hiç yazma :scn_olma:
      ________________________
      when a man lies he murders some part of the world
      these are the pale deaths which men miscall their lives
      all this i cannot bear to witness any longer
      cannot the kingdom of salvation take me home?

      ...to live is to die
  • saviola 654
    Kayitli Üye


    Kayıt: 15-10-2004
    Yaş: 31
    Mesajlar: 739
      •  (19 Şubat 2005 Cumartesi, 22:39)
      • Alıntı Yaparak Cevapla 
    • Alıntı:
      Orjinal Mesajı Yazan: GENCFBDAYWALKER
      çok komik yazacaksan doğru düzgün cevap yaz bilmiyorsanda hiç yazma :scn_olma:

      hakikaten özr diliyorum ve beni uyardığın için tşk banlana bilirdim.tekrar özr diliyorum :,(
  • foreverkg
    Kayitli Üye


    Kayıt: 24-03-2005
    Yaş: 32
    Mesajlar: 121
      •  (27 Mart 2005 Pazar, 03:33)
      • Alıntı Yaparak Cevapla 
    • yaw beyler bırakın kawgayı yaw!!! Ben bi Galatasaraylı olarak olaya çözümü getiriom...
      Beşiktaş'ın forması hatalı bu sorun bende de olmuştu beşiktaşınki yerine juve veya newcastle forması felan ekle düselio...


ANA SAYFA - FIFA - PES-WE - FM-CM - LİG - SPOR - DOSYALAR - FORUM - GALERİ - YARDIM >

Copyright ©2001-2020 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net

Barındırma: hosting